Artikler

Advokatsekretær/bogholder (deltidsstilling)

By februar 25, 2021 No Comments

Zacher Advokater, Grenaa søger deltidssekretær til traditionelt advokatsekretærarbejde samt til afløsning på bogholderi.

Sekretærens kompetencer skal primært være indenfor konkursbehandling, inkasso og gerne med kendskab til overdragelse af fast ejendom med ejendomsberigtigelse og tinglysning. Samtidig skal sekretæren kunne afløse advokatbogholderiet.

Vi lægger vægt på, at sekretæren er faglig dygtig, struktureret og omhyggelig i sagsbehandlingen. Samtidig er det vigtigt, at sekretæren kan bevare overblikket, når vi har travlt, og at sekretæren samarbejder godt med kontorets øvrige kollegaer. Et imødekommende og positivt sindelag vil blive værdsat.

Sekretærens løn og arbejdsvilkår, herunder ugentlige arbejdstimer, aftales nærmere således at disse matcher sekretærens kvalifikationer.

Vi benytter Unik Advosys, hvorfor erfaring med dette advokatsystem vil være en fordel.

Din ansøgning med relevante bilag skal du sende på mail til oh@zacheradvokater.dk – Att.: advokat Ole Husum.

Alle ansøgninger behandles fortroligt og samtaler afholdes indtil den rette person er fundet til stillingen. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte advokat Ole Husum på telefon 8632 1277.